مطالب ورزشی

مطالب ورزشی

مطالب ورزشی

مطالب ورزشی

4 اشتباه رایج در ورزش های هوازی

.

بهتر است یک برنامه خوب و اصولی برای حمله و پیروزی بر چربی‌ها بریزید.

همه شما، ساعت‌ها، وقت صرف برنامه‌ریزی برای وزنه برداری خودتان کرده‌اید. به دنبال جدیدترین اطلاعات می‌روید، جدیدترین و بهترین برنامه‌ها را پیدا می‌کنید، و وقتی به باشگاه می‌روید، به بهترین شیوه، فیبرهای تمام عضلاتتان را تمرین می‌دهید، اما وقتی نوبت به ورزش‌های کاردیو می‌رسد….؟

ورزش‌های کاردیو، مثل قلب برای ورزش هستند.

ورزش‌های کاردیو یک بخش بسیار مهم است که شما آن را به عنوان آخرین بخش برنامه ورزشی خود انجام می‌دهید، و انواع مختلف آن برای شما چندان مهم نیست. انگار که برنامه تلویزیونی در آن لحظه، مهم‌تر است. غیر از این است !؟

متاسفانه، این طرز فکر، خیلی از افراد را گمراه می‌کند. نه تنها، این افراد موثرترین تمرینات کاردیو را که می‌توان انجام داد، ترک می‌کنند، بلکه خودشان را نیز در معرض خطر آسیب‌های ناشی از تمرین بیش از حد و سوختن عضله قرار می‌دهند.

از طرفی دیگر، اگر شما به هر دو موضوع کیفیت و کمیت ورزش کاردیو که انجام می‌دهید، اهمیت بدهید، این ورزش می‌تواند تغییرات کلی در سطح انرژی و ظاهر شما ایجاد کند.

بیایید نگاهی داشته باشیم به بعضی از رایج‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از وزنه‌بردارها انجام می‌دهند، تا شما بتوانید مطمئن شوید که دنباله رو اشتباهات آنها نخواهید بود.

اشتباه اول : ترکیب نکردن ورزش‌های مختلف

اشتباه دوم : انجام تمرینات اینتروال با معده خالی

اشتباه سوم : پاسخ به تمام نیازها تنها با تمرینات کاردیو

اشتباه چهارم : استفاده از وزنه‌های سبک، در زمان انجام تمرینات کاردیو



اشتباه اول : ترکیب نکردن ورزش‌های مختلف

وقتی که صحبت در مورد ورزش‌های کاردیو می‌شود، شاید حتی بیشتر از وزنه‌ها، هر فرد به لوازم ورزشی خاصی تمایل دارد و بعضی لوازم دیگر، چندان مورد علاقه او نیستند. ممکن است که شما دونده باشید و استفاده از تردمیل، مورد علاقه شما باشد، و یا شاید تی‌شرت بپوشید و از دوچرخه ثابت استفاده کنید، و یا به جای آن، از دستگاه الپتیکال و یا از دستگاه پله کوهنوردی استفاده کنید.


هر چیزی که انتخاب شما باشد، شما به احتمال خیلی زیاد تمایل دارید تا همیشه از آن استفاده کنید. اگر هدف شما تقویت عملکردتان برای آماده‌سازی به جهت اولین سالگرد مسابقات جهانی کوهنوردی است، این یک برنامه خوب است. از طرفی دیگر، اگر برنامه شما از دست دادن چربی و یا تناسب اندام است، احتمالا از ترکیب حرکات مختلف، سود خواهید برد.

زمانی که بدن شما به الگوی تقویتی که به طور منظم انجام می‌دهید، عادت کند، قطعا بهتر عمل خواهد کرد. این به این معنی است که شما کمتر از قبل انرژی مصرف می‌کنید.

ایجاد کمی تنوع در برنامه شما، باعث می‌شود تا بدن شما حدس بزند که باید چقدر فعالیت کند، که در نتیجه شما به دیدن نتایج موفقیت‌آمیز خود ادامه خواهید داد.

قطعا شما بعد از یک ماه انجام یک برنامه وزنه برداری مشخص، دیگر آن را ادامه نخواهید داد. این کار را خواهید کرد؟؟ البته که نه. پس این را با تمرینات کاردیو خودتان نیز انجام ندهید.


اشتباه دوم : انجام تمرینات اینتروال با معده خالی

فرض کنید که صبح شده و زنگ ساعت شما به صدا درآمده، باید بگویید کهخیلی ممنون، من صبحانه نمی‌خورم، قرار است که بر روی تپه، بدوم!” حواستان باشد!! یکم کوتاه بیایید.

شما احتمالا تا به حال شنیده‌اید که تمرینات کاردیو با معده خالی، به عنوان اولین کار در صبح، برای چربی سوزی عالی است، و تمرینات اینتروال به صورت کلی، حالت پایدار تمرینات کاردیو را از بین می‌برد.

این دو را کنار هم قرار دهید و مطمئن باشید که بی‌ضررترین برنامه کاردیو را داشته‌اید. درست است؟

اما متاسفانه، این کار همیشه به این شیوه جواب نمی‌دهد. اکثر بدن‌ها، به عنوان سوخت، نیاز به گلوکز دارند تا تمرینات ورزشی در چنین سطح بالایی از فشردگی را انجام دهند. برای این افراد، دویدن‌های سریع با معده خالی، یک دستورالعمل برای یک فاجعه است.

نه تنها عملکرد آنها آسیب خواهد دید، بلکه باعث می‌شود تا عضلاتشان لاغر شود و عضله سوزی اتفاق بیفتد.

بعضی از طرفداران غذاهایی با کربوهیدرات کم، ادعا می‌کنند که افرادی که بدنشان در وضعیت کتوز قرار دارد و به خوبی به آن عادت کرده‌اند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی در عملکردشان، در سطح بالایی از فشردگی تمرین کنند. ممکن است این حرف درست باشد، اما بقیه ما، باید با معده خالی، در سطح معمولی و متوسطی از فشردگی تمرین کنیم.


اشتباه سوم : پاسخ به تمام نیازها تنها با تمرینات کاردیو

به بسیاری از افراد که باشگاه می‌روند، باید گفته شود که : “کاردیو به تنهایی کافی نیست!

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که چون تمرینات کاردیو دشوار است و باعث می‌شود تا آنها عرق کنند، پس این تمام آن چیزی است که برای سوزاندن کالری به قصد چربی سوزی ضروری است. با این منطق، این افراد تمرینات کاردیو را بیشتر و بیشتر انجام می‌دهند و تصور می‌کنند که هر دقیقه ورزش بیشتر، اهمیت دارد و لازم نیست که مراقب غذایشان باشند. این یک روش عالی برای تمرین طولانی مدت و سخت است و به سادگی شما را خسته می‌کند.

به یاد داشته باشید که، بدن فقط می‌تواند میزان فشرده زیادی از هر نوع تمرین را تحمل کند و پس از آن، بدن به زمانی برای ریکاوری نیاز دارد،  در غیر این صورت، شما از آسیب‌های ناشی از تمرینات بیش از حد رنج خواهید کشید و از نظر فیزیکی افت می‌کنید، خواب و سیستم ایمنی می‌تواند آسیب ببیند و ممکن است، عضله سوزی نیز اتفاق بیفتد.


نکته: اگر شما مجبور هستید که هر روز، یک ساعت یا بیشتر تمرینات کاردیو انجام دهید تا کالری‌های اضافی که به دست آورده‌‌اید را بسوزانید، باید به رژیم غذاییتان بسیار دقت کنید. شما می‌توانید کل روز را روی تردمیل باشید، اما هیچ وقت با گزینه‌های بعدی روبرو نشوید.


اشتباه چهارم : استفاده از وزنه‌های سبک، در زمان انجام تمرینات کاردیو

آیا هیچ وقت کسی را دیده‌اید که تمرینات کاردیو را با گرفتن دمبل‌های 1 یا 2.5 کیلویی و یا وزنه‌های کوچک کمری انجام دهد؟ البته که دیده‌اید.

این افراد از جلو، پهلو و یا بالای سرشان وزنه می‌زنند، در حالی که می‌دوند، می‌پرند، و یا به هر شکل دیگری در حال تحرک هستند.

شما لیاقت بهتر از این را دارید! این حرکات، فقط مقدار کمی، باعث تقویت عضلاتی که شما سعی در به کارگیری آنها دارید، می‌شود، و میزان کالری کمی که شما می‌سوزانید، ارزش صرف زمانی که این لوازم را از زمین بلند کنید، ندارد.

آیا این کار، ضرر دارد؟  شاید نه، اما شما را از فشردگی که می‌توانید به شیوه بسیار موثرتر، در تمرینات کاردیو و یا وزنه‌برداری داشته باشید، دور می‌کند. شاید تنها یک استثنا برای این قانون وجود داشته باشد و آن هم برای افرادی که دوست دارند در حین دویدن یا انجام هر نوع تمرین دیگر کاردیو، جلیقه‌های وزنه دار بپوشند.

از آنجایی که این روش، وزن را بر روی کل بدن پخش می‌کند و نیاز به حرکات اضافه ندارد، جلیقه وزنه دار می‌تواند سطح سازگاری کاردیو و مصرف کالری را افزایش دهد. اگرچه برای درست و امن انجام دادن این روش، لازم است که بدنی بسیار محکم و روی فرم داشته باشید.

 

قرص لاغری اسلیمینگ طلایی

ویژگی های اسلیمینگ طلایی

ویژگی‌های کپسول لاغری اسلیمینگ
-
ترکیبات 100% گیاهی بدون عوارض
-
اثر ماندگاری بالا بعد از اتمام مصرف البته با رعایت رژیم غذایی مناسب
-
مناسب برای تمام افراد بخصوص بانوان که وقت ورزش کردن ندارند
-
عدم محدودیت دوره زمانی مصرف با مشاوره
-
مدت‌زمان مصرف 50 روزه برای استفاده بیشتر
-
قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه
-
حاوی 50 عدد کپسول در 2 قوطی 25 کپسول

.

طریقه استفاده:
-
هفته اول ، یک کپسول کاهش اشتها روزانه  20 دقیقه بعد از صبحانه کامل,به همراه رعایت رژیم کم‌کالری و کم‌چرب!!!!
-
بعد هفته دوم یک کپسول کاهش اشتها به همراه یک کپسول چربی سوز قبل یا بعد از صبحانه.

مشخصات :
-50
عدد کپسول 350  میلی‌گرم
-
کد تائید  KWSZ Z [2006] No  .03-0240
-
ساخته‌شده توسط شرکت ایندیاناپولیس U.S.A

-
اثر عالی فرمول علمی:

-از دست دادن وزن در 3 روز
-
کمر باریک در 5 روز
-
بدو رژیم غذایی بدون سالن ورزش
البته اگر ورزش هم در کنار این چربی سوز باشد چند برابر شمارا به آن چیزی که می‌خواهید نزدیک می‌کند.

-
نکاتی که در مورد مصرف کپسول لاغری اسلیمینگ باید به آن توجه کنید
-
این مکمل غذایی در اصل برای افرادی تولیدشده که به دلیل مشغله کاری یا عدم توانایی  یا هر دلیل دیگری قادر به ورزش نمی‌باشند.
-
ترکیبات این کپسول کاملاً گیاهی بوده و هیچ‌گونه عوارضی ندارند‌ هر چین در بعضی موارد به دلیل عدم مصرف درست محصول به بیماری خاصی که فرد دارد عوارضی دیده‌شده!!!
-
محتویات هر دو قوطی 25 عددی باهم یکسان بوده و تفاوتی ندارند

تذکر :

-مصرف این مکمل برای خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود
-
افرادی که از بیماری‌های خاص مثل دیابت و کم‌خونی و فشارخون رنج می‌برند نباید از این محصول استفاده کنند
-
سن مجاز مصرف این کپسول 18 تا 50 سال است
-
از خریدن نمونه‌های تقلبی به دلیل ارزان بودن شدیداً خودداری منید
-
از فروشنده‌ای خرید کنید که به آن اطمینان دارید چون حدود 90% نمونه‌ها تقلبی دارید.

 

 

قرص لاغری ادیوس

.

ادیوس
طرز عملکرد کپسول لاغری آدیوس ADIOS :
کاهش سریع اشتها از روز اول استفاده
کاهش سایز به همراه کاهش وزن سریع
چربی سوزی بی نظیر بدون احتیاج به ورزش
کاهش 10 الی 17 کیلو در هر دوره کاملا بدون بازگشت
جمع کننده و سفت کننده پوست بعد از لاغری و جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
افزایش فعالیت متابولیک مولکول های چربی
جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی
حفظ زیبایی و شادابی صورت
تاثیر فوق العاده بر روی چربی های انباشته شده و حتی قدیمی در قسمت شکم ú پهلو ران و بازو
ساخت کمپانی اچ اند آر اسپانیا :
H&R GLOBAL INCORPORATED Indianapolis, Spain
قرص لاغری ادیوس adios
دقت کنید
تاثیرات فوق العاده این محصول از همان روزهای اول استفاده شما را شگفت زده خواهد کرد.
 
آدیوس ADIOS یک قرص لاغری خیلی قوی می باشد که اشتها را تا حد صفر کاهش می دهد و چربی سوز قوی ای نیز می باشد.
قرص های لاغری آدیوس ADIOS هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند.
قابل استفاده برای خانم ها و اقایان

جی سی

کپسول لاغری GC محصول سال 2018 شرکت MSH آلمان که یکی از بزرگترین کمپانی ها در زمینه لاغری است و جزء جدیدترین کپسول های ارائه شده در بازار طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا است
مکانیسم کپسول های جی سی در دو مرحله است،در مرحله اول با کاهش شدید اشتها مانع پرخوری و ریزه خواری و دریافت مواد غذایی اضافه میشود و در مرحله دوم وارد فاز چربی سوزی میشود به صورتی که با افزایش متابولیسم و فعالیت بین مولکول های چربی باعث از بین رفتن بافت های چربی در بدن خصوصا در نواحی شکم،پهلو،باسن و رانها و بازوها میشود؛باید توجه داشت که این محصول چربی های دریافتی در معده را دفع نمیکند که در این حالت باعث کمبود ویتامین ها و مواد مغذی در بدن میشود که نتیجه آن آسیب رسانی به بافت های حیاطی بدن است؛بلکه مکانیسم کپسول های جی سی کاهش اشتها و چربی سوزی است و نه دفع چربی
 
کپسول های جی سی از سه ترکیب اصلی تشکیل شده است
 
1. Green Coffee: 
قهوه سبز یا گرین کافی از دانه های قهوه که حرارت دیده نیستند بدست می آید،قهوه سبز حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که در کاهش وزن و تنظیم فشار خون نقش مثبتی دارد علاوه بر آن کافئین موجود در قهوه سبز باعث افزایش متابولیسم بدن میشود؛همچنین قهوه سبز باعث کاهش اشتها در فرد میشود
 
2. Green Carvil:
گرین کارویل دارای مقادیر بسیار زیادی ازسلولز یا فیبر است،وجود فیبر در کپسول های جی سی دو ویژگی بسیار مهم دارد اول اینکه در معده با جذب آب حجیم شده و فضای معده را پر میکند که سبب ایجاد حس سیری میشود و دوم به دلیل آنکه معده انسان قادر به هضم سلولز نیست آن را دفع میکند،سلولز موجود در جی سی باعث میشود مواد غذایی بهتر و سریع تر هضم شود و از سوء هاضمه نیز جلوگیری میکند.
3. Garcinia Cambogia:
گارسیا کامبوجیا خود ترکیبی مستقل است به صورتی که داروهای لاغریی وجود دارد که فقط از این ماده در ترکیبات خود استفاده میکنند،جی سی دارای 52 درصد ترکیب گارسیا است که 3 کارایی اصلی را دارد
1.
چربی سوزی
گارسیا متابولیسم بدن را افزایش داده و باعث افزایش سوخت و ساز و تبدیل چربی به انرژی مورد نیار ماهیچه ای میشود
2.
کاهش اشتها:
گارسیا دارای ماده HCA است که مانع پرخوری و ریزه خواری عصبی میشود و باعث کاهش اشتها میشود

3.
مانع تبدیل گلوکز و کربوهیدرات به چربی میشود.
ویژگی های کپسول جی سی:
عوارض جانبی ندارد
به ورش کردن نیاز ندارد
نیاز به رژیم های سخت و کم کالری ندارد
به پوست آسیب نمیرساند
کاهش سایز همراه با کاهش وزن
باعث ایجاد حس ضعف و گرسنگی نمیشود
چربی سوزی بسیار شدید
مشاهده نتایج مثبت مصرف در روزهای اول
مناسب برای مصرف آقایان و خانم ها
جمع کننده پوست های شل شده ناشی از رژیم
جواب دهی بالا و مطلوب در بین خریداران
 
موارد منع مصرف:
افراد زیر 18 سال و بالای 70 سال
بانوان باردار و شیرده
افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی نظیر فشار خون و دیابت
افراد دارای بیماری های کبدی و کلیوی
از مصرف سرخود و بدون مشاوره اجتناب شود.
استانداردهای کسب شده توسط کپسول های GC:
• Standard Employed: Q/MNZ 015-06 
• Approval code : KMTZT [2013] 
دارای تائیدیه GMP و CE اروپا  و FDA آمریکا

 

تینوئید

.

قرص های لاغری تینوئید ساخت آلمان دارای بسته های حاوی 30 عدد قرص تینوئید سفید رنگ هستند.این قرص ها تاثیر فوق العاده زیادی در چربی سوزی و خرد کردن بافت های چربی و نیز جلوگیری از اشتهای کاذب دارند.

مصرف این قرص با کاهش شدید اشتها فرد را از پرخوری و ریزه خواری منع میکند به طوری که فرد تمایلی به غذا خوردن ندارد در عین حال باعث نیاز بدن به نوشیدن آب میشود.

خاصیت مهم این قرص خرد کردن چربی هاست که باعث میشود در روز های ابتدایی مصرف تاثیرات مثبت آن را در آب کردن چربی های ناحیه شکم پهلو باسن و رانها را به خوبی مشاهده کنید به طوری که با مصرف قرص های تینوئید،در هر دوره وزنی بین 8 تا 14 کیلوگرم کم کنید.

 

ویژگی های قرص های تینوئید:

 

 چربی سوز فوق العاده.

 در صورتی که تینوئید اصل را تهیه کنید بدون هیچگونه مواد مخدر می باشد.

 دارای تاییدیه وزارت بهداشت

ü مورد تایید GMP اروپا

 کاهش شدید اشتها در حد صفر

 جلوگیری از جذب شدن چربی در بدن

 

تذکرها:

 افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال از این قرص استفاده نکنند.

 برای بانوان باردار یا بانوانی که در دوره شیردهی به سر میبرند مناسب نیست.

 سرخود و بدون مشاوره مصرف نشود.

 از دسترسی اطفال به دور باشد.

 افراد دارای بیماری های خاص نظیر قلبی عروقی کبدی و کلیوی از این محصول استفاده نکنند.