مطالب ورزشی

مطالب ورزشی

مطالب ورزشی

مطالب ورزشی

قرص لاغری تینوئید ریتارد

برای رسیدن به لاغری و کاهش وزن امروزه راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این مسیر ها دشواری هایی دارد.علاوه بر سختی ها شما باید در تمامی مراحل هزینه هایی زیادی را متمحل شوید.اما یک راه وجود دارد که  هم ساده است و هم هزینه کمی برای شما دارد.استفاده از قرص لاغری تینوئید ریتارد راهی اسان و به صرفه برای لاغری سریع و بدون دردسر است.


کپسول تینوئید ریتارد یک قرص لاغری بسیار قوی بوده که هیچ گونه نیازی به ورزش و رژیم ندارد.عملکرد قرص بدین حالت است که اول اشتهای شما را کم می کند تا در وعده های غذایی کمتر غذا بخورید.بعد از این مرحله بدن مجبور می شود تا چربی های اضافه در بدن را بسوزاند و انها را به انرژی که نیاز دارید تبدیل کند.بدین ترتیب شما  احساس گرسنگی نخواهید کرد و چربی های بدن تان هم اب میشود.


وقتی چربی های بدن شروع به اب شدن می کنند سایز بدن به شدت کم می شودو این موضوع مهمی است.زیرا هر چه قدر هم وزن بدن کم شود تا کاهش سایز در شما اتفاق نیفتد شاهد تغییر چندانی در اندام خود  نخواهید بود.


قرص لاغری تینوئید ریتارد توسط کشور المان تولید می شود.این محصول 30 کپسول دارد که در یک دوره یک ماهه باید از ان استفاده کنید.درساخت تینوئید ریتارد المانی هیچ گونه مواد مخدری به کار نمی رود و عوارضی که برای ان مطرح می شود تنها برای چند روز ابتدایی دوره است و پس از چند روز رفع می شود


عوارض قرص لاغری تینوئید ریتارد

خشکی دهان،سردرد،سرگیجه،افت فشار،تپش قلب،الرژی و بی خوابی از عوارضی هستند که در عده کمی از استفاده کنندگان قرص تینوئید مشاهده شده است.


اگر این عوارض در چند روز اول پیش امد جای نگرانی ندارد اما اگر رفع نشد و ادامه دار بود باید مصرف قرص را متوقف کنید و به مشاور خود اطلاع دهید.


در موارد بسیارنادری تینوئید باعث تاری دید شده است پس اگر شغلی دارید که به دید کامل احتیاج دارید برای مصرف تینوئید با مشاور خود صحبت کنید و سپس شروع به استفاده از ان کنید.البته بسیاری از این عوارض مربوط به قرص تینوئید ریتارد تقلبی می باشد.اگر تینوئید ریتارد اصل را خریداری کنید عوارض خاصی برای شما ندارد.


دستور مصرف قرص لاغری تینوئید ریتارد

روزی یک کپسول نیم ساعت بعد از صبحانه کامل


نکات مصرف قرص تینوئید

_مصرف اب خود را افزایش دهید

_نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید

_ قهوه و هر چیز کافئین دار دیگری را کنار بگذارید

_در صبحانه از نیمرو و غذا های چرب استفاده نکنید

_مصرف دارو را به طور ناگهانی قطع نکنید

_از مصرف افراطی پرهیز کنید


موارد منع مصرف قرص لاغری تینوئید ریتارد

.بانوان شیرده و باردار

.بیماران قلبی

.بیماران دیابتی

.بیماری کبدی و کلیوی

.تیروئید فعال


!!اگر گرفتگی عضلانی شدید دارید با دستور پزشک و مشاور قرص تینوئید را مورد استفاده قرار دهید

!!قرص تینوئید دارای محدودیت سنی می باشد و افراد بین 18 تا 55 سال برای مصرف ان مجاز هستند





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.